Re: DVD Pioneer 105S

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 13:15:53 MET

Andrzej wrote:
[...]
> filmy dvd kazdy naped odczytuje z predkoscia x1 czyli jakies 1350kb/s
> takze zadnego halasu nie ma

A to dziwne, bo u mnie często wyje - 105F i mruga diodką. Nie zawsze,
czasami chodzi ładnie, czasami po pewnym czasie zwalnia a czasami wyje
od początku do końca :(
Wygląda to tak, jak nagrywanie płytki z cdroma 4x gdy cdrom kręci np 32
- czyli wyje, choć zgodnie z Twoją teorią cdrom powinien chodzić 4x.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm