Re: CD-Romów BRAK !

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 12:01:41 MET

Użytkownik Piotrek <p_soltys_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94945m$bq$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Miałem coś podobnego gdy chciałem zainstalować chyba jakiś sterownik do
> kontrolera IDE (już nie pamiętam dokładnie co to było). Po tej operacji CD
> ROM nie był widoczny przez kompa nie tylko pod Windą ale nawet w DOSie.
> Pomogło ściągnięcie i zainstalowanie sterowników do płyty głównej.

tak lae win98se ma stery do kontrolera IDE na Intel BX !!!
ale fakt nie mam w systemie zadnych kontrolerów IDE ani sterów dysków
Kontrolery dysku twardego : tylko 1 wpis
(Kontroler intel 8237AB.. PCI Bus Master IDE) hmm.......... ?