RE: Czy nagrywarka TEAC CDW54E 4x4x32 obsluguje tryb RAW?

Autor: Wiesław Roszak (W.Roszak_at_par.gov.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 08:15:13 MET

Zajrzalem sobie do helpu CloneCd i stoi jak byk, ze obsluguje RAW, tyle ze
zalecany jest upgrade biosu. Faktycznie wyglada na to, ze to bardzo porzadna
nagrywarka. Kolega zainteresowany zakupem tego Teaca nie zamierza zakladac
tloczni CD ;-) wiec do domowego uzytku predkosc 4x4 w zupelnosci wystarczy.
Pozdrowka
Wiesiek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet