Re: Litery dysków

Autor: WitekS (witeksz8_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 08:09:48 MET

Cześć!
Użytkownik "Konrad Buraczewski" <beet_at_sedez.iq.pl>
napisał w wiadomości news:946vro$hqd$2_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Mam takie pytanie - w jaki sposób zmienić litery dysków, np. z 'C' na 'S'
?
Domyślam się, że chodzi o Windoze :) Jeżeli masz Win2k to da się
to zrobić bez większych problemów (rozwiązanie systemowe). Jeżeli
masz Win9x to są dostępne tylko półśrodki w stylu komendy subst (możesz
przypisać literę dysku do konkretnego katalogu np. c:\ do dysku s:\).
Potem możesz spróbować ukryć dysk np. c:\ i uruchmając na starcie
komendę subst mieć widoczny dysk s:\ zamiast c:\ . Trochę to pokrętne
ale jak ktoś musi to nic innego nie przychodzi mi do głowy.

NaRa
WitekS