Re: NVIDIA TNT2M6432 IN/OUT

Autor: Luki (cut_here_luki_at_druid.if.uj.edu.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 01:33:01 MET

warmia_gp_at_poczta.onet.pl wrote:

> Poszukuję instrukcji do tej karty może być scan , faks .
> Ratuje mnie też opis gniazd . Zainstalowałem sterowniki a mimo to nie mogę
> uzyskać sygnłów na wyjściu TV ani też z wejścia . Nie wiem co jest grane ?

Zwykle bylo tak, ze wyjscie dalo sie wlaczyc po podlaczeniu telewizora (chyba
sprawdzaly czy maja obciazenie na wyjsciu). Do wejscia/przechwytywania nie
uzywaj sterownika WDM. U mnie jest ale nigdy nie dzialal. Kozystam z drugiego
dostepnego (elsa). Niektore wersje sterownikow nie zawieraja obslugi VIVO.
Upewnij sie ze uzywasz wlasciwego.