Re: S3 trio 3d - K.L.O.P.O.T.Y

Autor: Artur Sz. (arturesz_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 22:31:06 MET

Uzytkownik "Gamon'" <robal_at_mm.sggw.waw.pl> napisal w wiadomosci
> Czesc!
>
> Mam problemy z karta. Sa klopoty przy wyswietlaniu grafiki, ktora wymaga
> nieco wiecje, niz najtanszej karty. Udalo sie zlokalozowac problem:
> konflikt urzadzen "Mostek standard PCI do PCI-do-PCI: zakres pamieci
> xxx-xxx uzywane przez S3 Inc. Trio 3D/2x" Macie jakis pomysl, co z tym
> fantem zrobic? Ja sie za bardzo na tym nie znam. Moze da sie jakos to
> ustawic (jak?)?
> Mam G'95.
>
> Pozdrawiam,
> robal.

Witam.
Mam S3 ViRGE GX2 od dwoch lat i niegdys korzystalem z W'95 bez ~ i z
dodatkiem USB (suplementem USB ?). Zawsze mnie wkurzal ten konflikt ale
nigdy go nie "wyprostowalem". Wykombinowalem taka teorie:
UWAGA - Nie smiac sie!
Skoro szyna jest PCI (chyba)
karta jest na AGP (nie wiem jak w przypadku kolegi)
to cos musi byc co przekieruje sygnal (?) z AGP na PCI.
I to wlasnie wedlug mnie jest mostek. A to ze W'95 widzi to jako konflikt?
Mam teraz W'98 i ten sam mostek korzysta z tym samych zasobow co S3 GX2. I
nie ma konfliktow.
Ale jesli kolega robal ma klopoty z wyswietlaniem grafiki to juz inna
broszka.
Pozdrawiam wszystkich.
Artur Sz.

PS. Prosze, oszczedzcie mnie troche jesli namieszalem.
:-)