Re: Master Boot Record

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 22:17:21 MET

In article <947k21$bgg$7_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>, "CHANI" <chani_at_hell.pl>
wrote:
> Możesz zmodyfikować (ale nie przywrócić) System Commanderem,
> (program pod Dosa), który pozwoli Ci ustawić więcej
> opcji niż LILO, które się nieproszone instaluje.
jejc.. to lilo to jakis wirus byc musi, ze sie nieproszone samo
instaluje:))) zreszta chyba musisz miec racje, bo bios za kazdym razem po
modyfikacji lilo krzyczy, ze mam bootblock zmieniony.. co za upierdliwy
wirus:))))
btw.. to grupa to nie jest pl.rec.mam.windows.i.problemy

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming