Re: Jaka roznica w grach AGP a PCI ???

Autor: Tomasz Kochmanski (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 15:18:16 MET

JaVoL wrote:

> Chce kupic teraz karte graf i niewiem co wybrac...
> Tylko nie chce zadnych najlepszych (nowosci) wystarczylo by mi voodoo 3 ale
> mowicie ze to lipa w porownaniu do Rivy pozatym sam niewiem co jeszcze
> wchodzi w gre i czy PCI czy AGP i jaka roznica w cenach !
>
> Z gory dzieki i zapraszam do dyskusji

Jesli naprawde wystarczy ci Voodoo3 to wybierz werjse AGP. Jest
wprawdzie tylko nieznacznie szybsza od wersji PCI, ale tez tansza.
Ogolnie rzecz biorac karty PCI kupuje sie tylko wtedy, gdy na plycie
glownej nie masz portu AGP.
Ponadto Voodoo3 bedzie calkiem niezle, jesli masz slaby komputer (rzedu
300MHz). Jesli masz jakas mocna maszyne, to warto zainteresowac sie
GeForcem MX.