Re: DivX prosto z DVD

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 14:04:35 MET

Użytkownik "korkodyl" <mca0435_at_orca.mila.edu.pl> napisał w wiadomości

> tzn jak dokladnie to zrobic ?

Może inaczej - zakładam ze chcesz kompresować bezpośrednio z płytki bo masz
mały dysk ?
Jeśli nie masz miejsca na cały filmik to zrzucaj po 1 VOBie DeCssem. Jak
przeprowadzisz kompresję to Virtual Dubem zrzuć wszystkie kawałki do
jednego - on to robi bez rekompresji więc pójdzie szybko i bez straty
jakośći

PaPaty