Re: FlyVideo '98 i problem ze zrzucaniem.

Autor: ArJu (ajuchniewicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 13:38:28 MET

Użytkownik "Coolik" <coolik_at_tzn.skarzysko.multinet.pl> napisał w wiadomości
> Cze
> Kupiłem kartę TV Fly Video '98 i widzę że nie było to moje najlepsze
> posunięcie.
> No nic. Problem polega na tym że przy zrzucaniu jakkolwiek, czy z ej. TV,
> czy Video , czy innego pojawiaja mi sie na zrzuconym obrazie zielone
paskiw
> poprzek filmu. Jak temu zaradzić.
> Za każdą wskazówkę z góry dzięki.
> Coolik

Witam,
Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie, ale korzystając
z okazji, że poruszany jest temat karty FlyVideo (osobiście posiadam FV2000,
która różni się tylko chyba dodatkowym modułem Nicam) zadaję pytanie, na
które odpowiedź może przydać się także innym, a mianowicie:

Jak rozwiązać problem rozjeżdżania się obrazu i dźwięku?

Moim zdaniem problem wynika z gubienia klatek. Po kilku minutach obraz
"wyprzedza" dźwięk nawet o kilka sekund. Próbowałem zmieniać metody
kompresji i najlepszy efekt uzyskałem przy komresji video DivX_FastMotion +
audio PCM 11k/8b/mono. Czy są może inne, lepsze sposoby? Może po prostu
sprzęt się "nie wyrabia"?

Dodam, że korzystam z VirtualDub. Mój sprzęt to Cel667_at_750, 64MB, GF2MX
Hercules 3DProphet DDV.

Pozdrawiam,
ArJu