Problem z modemem na płycie typu "all-in-one"

Autor: Belg (jachu20_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 13:17:34 MET

Posiadam płytę główną PC 100 SystemBoard M748LMRT ze zintegrowaną
grafiką, dźwiękiem, sieciówką i modemem. O ile jednak pierwsze trzy
składniki działają bez zarzutu, to pojawił się problem z używaniem
modemu. Co prawda Windows 98 samodzielnie rozpoznał modem przy starcie
i "zainstalował" go, to jednak gdy daję na Panel
Sterowania|Modemy|Diagnostyka|Więcej informacji... po krótkiej chwili
pokazuje się komunikat, że "komputer nie otrzymuje odpowiedzi z modemu
(...) sprawdź czy zostało wybrane właściwe przerwanie portu".
Przypuszczam właśnie, że problem ten może być związany z portem, ale
nie wiem jak go rozwiązać. Na płycie jest tylko jeden port szeregowy,
który u mnie zajmuje myszka, natomiast w instrukcji płyty jest
napisane, iż "drugi port szeregowy jest zarezerwowany dla modemu".
Próbowałem coś "zamieszać" z portami w BIOSie, ale bez rezultatu. Czy
ktoś może wiedziałby, jak rozwiązać ten problem? Z góry dzięki za
odpowiedź.

--
Jan Wielgus