Re: Pytania ( Uwaga! sporo tych pytan )

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 12:40:59 MET

Mrocq wrote:

> Czesc
> Mam do opracwania pare pytan i nie bardzo wiem gdzie mam szukac
> odpowiedzi...moze mi wskazecie miejsce gdzie znajde odpowiedz, a moze sami
> odpowiecie.
> Z gory dziekuje za wytrwalosc w czytaniu pytan oraz za ew. odpowiedzi.
>
> Pozdrawiam
> Adam
>
> PS
> Jesli macie gotowa odpowiedz, to poprosze na priva.
>
> 1. Wymień i opisz podstawowe struktury sterujące stosowane do budowy
> algorytmów.
> [...]

Facet, to dla mnie wygląda jak powtórka ze studiów.
Szukaj książek do:
-Struktury danych,programowanie(np.Wirtha Algorytmy+Struktury
Danych=Programy) lub cos innego tego autora lub Aho,Hopcroft ,Ulmann,
-cos do systemów operacyjnych by Ci sie też przydało: Nie znam autora
ani tytułu(chyba Systemy operacyjne) ale na okładce był obraz Rembranta
z sekcją zwłok,
-cos na temat Teorii Programowania i Analizy Algorytmów też ci sie
przyda, ale tytułów już zapomniałem.
- no i jeszcze Teoria Języków i Automatów chyba Chomsky był od tego.

Tak na marginesie o problemie "filozofów" (z tego co pamiętam to oni tam
jedli spaghetti więc dlaczego chińscy ?)słyszałem a co to jest problem
"prysznica" ?
Pozdrowienia !

Rafał Kumorek