Re: Creative GeForce

Autor: KUNIU (kunickt_at_gss.abis.lodz.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 10:58:37 MET

Sluchaj mam Anhilation Pro DDR wersje BOX i nie ma zadnych wyjsc na TV czy
LCD.
Mozliwe ze jest jeszcze inny model ale ten co mam nie ma wyjsc.

SORKI. Mozliwe ze Creative ma w zanadrzu cosik . Jezlie kupiles wersje OEM
to spawdz na pewno czy to jest Anhilator PRO

KUNIU

Użytkownik Voder <voder_at_debesciak.delta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94420c$n43$1_at_rymunda.torun.pdi.net...
> Niedawno pisalem o Crative Annihilator Pro GeForce 256 DDR z wyjsciem
TVOut