Problemy z plytami CDR

Autor: Mariusz Kropiwnicki (gsl_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 10:37:17 MET

        Witam.

    Kupilem ostatnio troche plyt 700mb na tkz szpindlu i mam z nimi
problemy polegajace na tym ze ze moja nagrywarka (mitsumi 4801TE)
strasznie ciezko je rozpoznaje. Dokladniej problem polega na tym ze
procedura rozpoznawania plytki albo zwraca nic, albo trwa bardzo dlugo... i
tez nic.
    Nagrywarka miala upgarde biosu (nagrywalem juz plytki 80min).
    Jedyne co mi sie nasuwa to pytanie czy plytki ze szpindla nie powinne
byc jakos specjalnie potraktowane przed nagrywaniem?

Gsl