Re: ibm do kitu czy abit czy co wkoncu...

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 09:59:41 MET

Mariusz Korodaj <mk_at_dgu.pl> wrote in message news:3a659518_at_news.vogel.pl...
> NIe moge tego powiedziec o AMD i uzytkownikach tego sprzetu
>
> Instalowalem juz kilka zestawow na Abicie z dyskami IBM i zawsze tak samo:
> po skreceniu, instalacji windy oi sterow -> usmiechnieta mordka
uzytkownika
> kompa i tak juz na dlugo. (ale byly to kompy z INTELAMI a nie jakims AMD)

Wiesz co, powiem krotko: jak masz kompleksy z powodu przeplaty pieniazkow na
kochanego Intela to zejdz z nimi z grupy a nie marudz innym. Sorki, za takie
stwierdzenie ale mam dosc glupich hasel w stylu: "kompy z INTELAMI a nie
jakims AMD"). Jak ktos nie umie skonfigurowac sprzetu to niech nie zwala
winy na procek itd.

Pozdrowienia
Remi