Re: TNT2 SAVAGE4 ?

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 09:08:50 MET

Użytkownik "Sharak" <Sharak_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Nawet najgorsza rivka M64 bedzie lepsza od S.
> A wyniki testow sa na stronach o sprzecie .

Tego bym nie powiedział szczególnie jeśli ktoś ogląda DivX'y i DVD.
Jeśli nie stać kogoś na solidną ATI to wystarcza Savage4

Ale rzeczywiście bym nie polecał ponieważ nie jest to produkt dalej
rozwijany.... niestety.
Sam z tego powodu kupiłem M64 TVout i chodzi zadowalająco - ale frame rate
jest troszeczkę gorszy niż na tym samym sprzęcie na Savage4.

--
Steve