Re: HP 6 L - serwis ??

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 08:18:41 MET

>Czy ktoś z szanownych Grupowiczów orientuje się może, gdzie w W-wie naprawie T A N I O ww. drukarkę ?
>Sprzęt działa ok., tylko wciąga po kilka (czasem naście) kartek na raz. :-( Autoryzowany serwis chce za
>wymianę mechanizmu podającego papier ponad 500 zł i daje na tę naprawę tylko 3 miesiące gwarancji. Swoją
>drogą uważam że to SKANDAL... Będę wdzięczny za pomoc, ewentualne odpowiedzi proszę kierować na priv.,
>gdyż nie zawsze udaje mi się przeczytać liste...

Problem leży w ruszającej się części na której przyklejony jest
kawałek gumy i na tym wszyskim lezy papier. Gumka się z czasem wyciera
i wtedy mechanizm ciągnie cały papier.
Podam Ci metodę wymyśloną przez mojego kolegę w pracy.
Odklejasz delikatnie gumkę od strony wyjścia papieru (o ile oczywiście
jeszcze się da, gdy zaczyna się kruszyć to pozostaje tylko wymiana).
Teraz należy ją delikatnie podnieść wsuwając np. kawałek cienkiego
drucika (np. ze skrętki sieciowej).
Całość tzn tą gumkę i rolkę ciągnącą papier należy jeszcze dodatkowo
dokładnie wyczyścić.

Sposób sprawdzony - w większości przypadków pomaga na pewien czas (w
zależności od ilości drukowania).