Re: Drukarka

Autor: Piotr Chudzicki (ankar_at_rubikon.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 08:00:41 MET

Użytkownik "Skoczeq" <kumek1_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Cze
>
> Mam klopot z drukarka HP 600 - (starszy model HP 610). Gdy wyjezdza
wozeczek
> z cartridgem to zachacza o stacje dokujacom i mocno skrzypi. Podczas
> drukowania co jeden przebieg tak skrzypi. Pomocy!!

Cześć.
Przyczyna może być inna (przynajmniej u mnie tak było). Jeżeli ten dźwięk
bardziej przypomina karabin maszynowy niż skrzypienie, to spróbuj nasmarować
prowadnicę, po której przesuwa się karetka (taka metalowa rurka). Użyj oliwy
technicznej (takiej do smarowania maszyn) - jedna, dwie krople powinno
wystarczyć. NIE UŻYWAJ WD-40 I TYM PODOBNYCH. Są to bardzo dobre środki, ale
w sprayu - psikająć upieprzysz całe wnętrze drukarki.

Na razie

--
Piotr Chudzicki
ankar_at_rubikon.pl