Re: Monitor Atari?

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 16:17:38 MET

dr Teo napisał(a) w wiadomości: <93vkt6$jk$1_at_news.tpi.pl>...

>ten monitor chodzil na jakis kiepskich rozdzielczosciach i to z malym
>odswierzaniem chyba laczenie nie ma sensu.
Karta VGA ma najniższe częstotliwości (H i V) przekraczające znacznie
częstotliwości tego monitora. Z tego co pamiętam ten monitor ma wejście
Composite do którego można by podłączyć kartę z takim wyjściem - np.
Ge-force TV-out - ale pewnie nie o to Ci chodzi ;-).
Były kiedyś urządzonka które podłączało się między kartę VGA i monitor (ew.
TV) z wejściem CV. Było to dość dawno temu i z tego co pamiętam było to
rozwiązanie sprzętowo-programowe co skutecznie zawężało ilość programów
które dało się na tym uruchomić. Nie wiem do czego chcesz używać takiego
monitora, ale jeśli do pracy (edytory itp.) to stanowczo odradzam.

Pozdrawiam
Marek (Atari 130XE, Mega4 STE user :))