Re: EPSON 750 na usb - jak zainstalowac?

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 04:12:08 MET

In article <945a0j$892$1_at_kujawiak.man.lodz.pl>, "Marcin Witkowski"
<toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl> wrote:
> Witam. Problem jak w temacie. Najpierw Win98 sie plul, ze ma nieznane
> urzadzenie usb - zainstalowalem driver magistrali usb i wtedy zobaczyl
> port i nawet wykryl USB Printer i chcial instalowac z driverow. No wiec
> podalem mu sciezke dostepu do nich i nic :( Ciagle jest nieznane
> urzadzenie - USB Printer! Jak to paskudztwo poprawnie zainstalowac?
A musisz koniecznie miec ja podlaczona przez usb? O ile sie nie myle to
750 mozna podlaczyc tez przez port rownolegly, a wtedy nie bedzie pewnie
problemow... Zysk z podlaczenia drukarki przez usb jest zaden.

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming