hp610

Autor: Wojt (wojt2_at_kki.net.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 03:09:22 MET

czy to az taka kila kurna???
nie wiem co sie dzieje ale od pewnego czasu nie moge nic wydrukowac bo mi
normalnie sie cos dzieje. jak daje drukuj to wyskakuje brak papieru pomimo
ze jest papier drukarka mruga jak choinka... jak otwieram pokrywe to cool
kartidze wyjezdzaja w szeregu (tak jag do wymiany) ale jak zamkne pokrywe to
juz sie nie chowaja, a jak wylacze drukarke i wlacze ja znowu to slychac
jakisc zgrzyt jakis trzask i kartridze sie ustawia na swoim miejscu, ale
drukowac nie chce ni hcolere. czy nie wiecie co moze byc przyczyna takiego
stanu rzeczy???? co sie dzieje z moja drukara????
pomocy musze wydrukowac sprawko na jutro (na dzis ) walcze z tym juz od
11.00 a jest 3.00 :)) kurde trzeba spac isc
oczekuje pomocy
prosze
dzieki
        wojt