Re: Pliki na dyskietkach Win95

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 21:57:10 MET

Cześć,

B'Elanna Torres wrote:

> Witam grupowiczów!
>
> Czy ktoś dokładny spis rozkładu plików na dyskietkach instalacyjnych
> Win95? Tzn. na której dyskietce znajduje się jaki plik (chodzi o male pliki,
> a nie o WIN95_xx.CAB).

Niestety, listy nie mam (dla dyskietek), ale jeżeli możesz wszystkie CABy
przekopiować (nawet tymczasowo) na dysk twardy, to potem otwórz okienko
DOSu, wejdź do katalogu, w którym umieściłaś te CABy, i wpisz coś takiego:
        extract /a /d win95_02.cab >caby.txt
Potem wpisz
        extract /a /d precopy1.cab >>caby.txt
        extract /a /d precopy2.cab >>caby.txt
        extract /a /d mini.cab >>caby.txt
(te trzy nazwy tutaj są dla WIN95 OSR2 na CD - chyba takie same powinny
być dla wersji dyskietkowej W95, ale na wszelki wypadek sprawdź, czy
istnieją i jak się nazywają dodatkowe CABy).
(zwróć uwagę na podwójny znak większości - on zapewnia dopisanie do pliku,
pojedynczy spowoduje zastąpienie zawartości). I już masz kompletny listing
plików w CABach w formacie tekstowym. Inny sposób to niestety szukanie w
sieci (albo liczenie na pomoc innych grupowiczów).

> Z góry dziękuję

Pomoc innym jest po prostu logiczna. Ale że umieszczenie tego pytania na
pececie było nie do końca logiczne, jako że problem nie jest sprzętowy,
jedynym logicznym krokiem w tej sytuacji jest ustawienie FUTa na win95 (co
uczyniłem).

> B'Elanna Torres

Mr Spock ;-) czyli w cywilu

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)