Re: ibm do kitu czy abit czy co wkoncu...

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 18:41:58 MET

Użytkownik "M.Z." <eaux1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Z AMD to tylko kwestia umiejetnei instalacji sterow via (w 90%)
> To fakt ze instauje sie ciezej ale dziala bez zazutu.
> Nic nie ujmujac Intelowi. (to tylko inna firma).

A mozna wiedziec co to za umiejetnosci sa potrzebne???? Mam w sumie dosc
podobny problem z IBM ATA66 i KT7. Zadne VIA nie pomagaja - i tak nic sie
nie da sensownie kopiowac...! Dopiero odznaczeni DMA w windows zalatwia
sprawe i dysk dziala juz extra!
To znaczy ze co, zle instaluje??? no bez jaj.

mosciak