Re: Gdzie w Krakowie monitor 19" lub 17???

Autor: aspar (aspar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 21:25:30 MET

> licze na szybkie (nocne :)) odpowiedzi :))
> Artur
trudne pytanie, może namówisz Jula (Bit) na św Krzyża.
Osobiście mam Soniaka G200 i jestem zadowolony
trochę drożej, ale nie dla szpanu , mogę ci posłać schemat
rodziny sony (jeżeli tylko trochę kumasz elektronikę) to się
trochę zdziwisz - to trochę inny sposób myślenia, ale chyba trafny.
A pieniądze rzeczywiście płacisz za markę.
pozdrawiam
aspar