Problem z Voodoo 1 Pomocy!!!

Autor: V (vpp_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 21:19:46 MET

Moj kumpel kupil sobie Voodoo 1(!!!?:) no i ma problem.
Sterowniki instaluja sie bez problemu ale pozniej
gdy uruchamia jakas gre wykorzystujaca akcelerator
pecet sie wiesza, pojawia sie tylko jasnoniebieskie tlo
i nic. Kumpel ma S3 Trio na AGP i K6-2. Czy przyczyna
lezy w karcie grafiki? Podobno Voodoo ma problemy
z S3 Trio, nie wiem czy to prawda. Zdaje sie ze byly jakies
pliki poprawiajace wspolprace Voodoo z kartami S3.
A moze przyczyna lezy w samym AGP. Podlaczylem
u siebie do TNT na AGP i dzieje sie to samo.
Czy ktos spotkal sie z czyms podobnym?
Moze znacie jakies sterowniki ktore zalatwilyby sprwe.

Z gory dziekuje za kazda odpowiedz

PS. Ile wedlug Was moze kosztowac / byc wart Voodoo 1
(kumpel zaplacil 30zl i nie wiem czy nie przeplacil:)