Re: Opinie o Teac CD-W54E

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 19:44:50 MET

juha <juha_at_polbox.com> napisal:

>Czesc
>
>Zamierzam kupic nagrywarke jw. W zwiazku z tym prosze uzytkownikow o
>opinie na temat ww. modelu. Czy jest wart kupna. Opis techniczny
>wyglada niezle. Wszystki bajery, nawet DAO RAW za niwygorowana cene.
>W tescie jako wady wyminiono niemoznosc odczytu plyt 800 MB (90 min)
>oraz wolny oczyt plyt CDRW i Audio (chodzi pewnie o zrzucanie sciezek
>audio). Czy naprawde z tym odczytem jest tak tragicznie?
>Sprawa jest dosyc pilna bo zamierzam dzis zamowic nagrywarke przez
>internet. Moze ktos zna miejsce gdzie da sie taniej kupic ww.

Z oryginalnym biosem 1.1b (chyba teraz tylko takie sa)
rzeczywiscie naped ma problemy z czytaniem 800,
tzn. listuje katalogi i pliki, ale z czytaniem ma problemy,
Udawalo mi sie co prawda czytac pliki z takiej plytki, ale
nie z plytek wszystkich producentow. Ponoc upgrade biosu na 1.1Y
eliminuje te wade, ale jeszcze nie sprawdzalem (jak chcesz
wiedziec, daj znac to sprawdze).
BTW odradzam uzywanie nagrywarki jako cdromu - z pewnoscia skroci to jej
zywotnosc.

Andrzej