NETIA

Autor: Squall (leonhart_at_inetia.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 19:38:21 MET

Witam

    Musze dorzucic swoje 3 grosze... a wiec wlasnie zalozylem Netie (przed
godzina) i siedze sobie na sieci... powiem krotka jest DWA razy szybicej
(mowie na razie o www oraz USENCIE, nie wspominajac o poczcie)

    Teraz mam kilka pytan dla specow (coz za prowokacja ;-)))
- Za impuls place dokladnie 28 gr (z VAT-em) a TPsie 35 gr (z Vat-em) wiec
rzeczywiscie osszczednosc 20%
- pierwsze pytanie to z tym oddzwanianiem czy trzeba za to cos dodatkowo
placic czy wszystko jest wliczano w te 28 groszy??? Przeciez jesli doadtkowo
mam placic 35 groszy za polaczenie to mi sie to w ogole nie oplaca
- Zakladajac ze trzeba placic za ten impuls TPsie to na rachunku w co on
bedzie wliczany w polaczenia 0202122 czy w normalne rozmowy loklane???
- jak jest z rachunkami i umowa, gdzie trzeba je realizowac
- no i jak jest z przychodzacym rachunkiem (TP sa zawsze doliczlaa mi jakies
impulsy)???

PS
Sorki jesli kilk razy wyslalem jednego posta ale mam problemy

--
Squall Leonhart