Re: [NK] Glosniki a nowy komp

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 15:37:13 MET

> Dobra ludziska bylem dzisiaj w Bicie (juz postanowilem ze tam kupie
> kompa) i plomb NIE MA, mozna podkrecac procki i jak sie nie spali to
> gwaracja na procek dalej bedzie ;-))). Termin realziacji na drugi dzien no
> mam jedno i, niektore ceny sam sobie zawyzylem i wyszlo na zbyciu 150 zl
> wiec mysle ze doloze do glosnikow. Jakie mozna kupic DOBRE glosniki za
> 200zl:

Nie kupuj glosniczkow! Szkoda kasy a dzwiek jest i tak do bani. Lepiej
podlacz do jakiejkolwiek wiezy (Moze byc nawet Watson z Makro) i lepiej na
tym wyjdziesz! Ja w tej chwili mam podlaczone do zestawu kina domowego
Pionieera i naprawde majac dobre glosniki High-End dzwiek jest b.dobry. Wiem
ze to troche kosztowne ale warto! Glosniki oczywiscie Paradigm :))) Ja tak
dsziadowalem prawie 2 lata na glosniczkach od walkmana! Tylko ze za tamte
dale 8 PLN wiec wiele nie stracilem.

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm