Delta i PIII 733 or higher :)

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 18:56:52 MET

Mam takiego problema :)
Plyta jest BXowa na chipsecie MP2-BX-X (SLOT 1). Bios Award.
W Manualu napisane jest ze mozna do niej wsadzic PIII maxymalnie do 600 Mhz!
Plyta jest OKi. Uzywalem jej troche zanim kupilem Asusa CUSL2. Dziala
stabilnie, powiedzialbym ze nawet bardziej od mojego Asusa. Mam pytanie czy
da sie do niej wsadzic w jakis sposob procka z wyzszym taktowaniem?
Chyba sie nie da ustawiac na jumperach bo po wsadzeniu sama wykrywa napiecie
i zegar :) Da sie jakos? Moze jakas przejsciowka?

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm