Re: Jaką kartę tv do Canal+ z kablówki

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 17:55:37 MET

> ... a z moich doswiadczen wynika, ze bardzo duzo zalezy...
> od programu dekodujacego
> i np: u mnie MoreTV dziala super,
> a np Borg jest do d***.
To spróbuj uruchomić AverMedia Tv Capture /vcr (BT878) na Epox P112A
po włożeniu tej karty przestaje działać stacja dyskietek!!! i oczywiście tv
też nie. Wykonałem wszystkie możliwe kombinacje i nic, tuner na BT848 chodzi
spoko. dodam , że ta płyta jest na VIA ....(dosyć starym pod PII/Celeron
Slot1)

Pozdrawiam
Toper