Re: Czy warto zamienic? (Teac)

Autor: Timo (tymek_s_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 16:56:50 MET

P3B-F).

> to zależy !!! generalnie przy nagrywarkach IDE praca na kompie i związane
> nią problemu buffora nie jest zalecana ( zależy o co chodzi - ja np.
pracuje

To zalezy od systemu na jakim sie pracuje. Ja np. pod w2k nagrywam z
predkoscia x8 (bez burn proof oczywiscie) i praktyczne nie mam problemu z
buforem. Moge w tym czasie uruchamiac inne programy (przy takim icq dysk
chwilke musi pomielic zeby go uruchomic) a bufor nawet nie drgnie.
Nagrywarka to plextor 8432 IDE.

pozdr.