Re: Problem z Quake (pierwszym), [może trochę

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 15:58:15 MET

Krzywarp wrote:
> Dzienx, pociągnąłem sobie glquake'a, odpalam spod Windozy i grafa
> faktycznie jest świetna. Czasami dobrze jest mieć coś bardziej
> archaicznego i słabszego (VooDoo 3) niż nowszego i szybszego (np.
> GeForce). W glquake'a na tym drugim bym sobie nie pograł.

Eeee, no nie przesadzaj, na mam Rive TNT i u mnie glquake hula jak złoto
na 800x600x16 bit, ale to jest akurat kwestia dobrze napisanego portu
OpenGL dla tej gry. Ale fakt, są gry pisane typowo pod Glide gdzie
Voodoo daje popalić (np. Unreal Tournament) i żeby dorównać takiemu
Voodoo3500 to trzeba wystawić do boju GeForce 2 GTS Ultra :-).
Przyjemnego grania !

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl