Re: BE6 i HPT

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 15:25:58 MET

Nazgul wrote:

> to nie miales MU tam nie bylo niebieskiego ekranu (albo jeden przed MU)...:)
>
> --
> Nazgul
> nazgul_at_poczta.fm

Owszem, na pierwszym BIOSie nie było niebieskiego ekranu do HPT.
A tryby co tu duzo mówić.
MW DMA to starsze DMA sprzed UDMA33, przepustowość max 16.6 MB/s.
UDMA 4 - 66
UDMA 5 - 100(ale na HPT366 tego nie uświadczy)

Na tym kontrolerze to podłączyłbym tylko dysk UDMA66.
Wszystko wolniejsze pewno lepiej sprawuje się na BXie.
U mnie odchodzę nawet takie jaja: kopiowanie z dysku Seagate U5 UDMA100
na IBM DJNA UDMA66 na BXie w trybie UDMA33 działa 2X szybciej niż na
hpt366 w UDMA66.

Rafał