Problem z Win+modem+sieciowka (troche dlugie)

Autor: Nero (kubar_at_astercity.net)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 13:23:48 MET

Hej. Jak sie pewnie domyslacie mam problem. Oto jego opis:
Mam zainstalowane WinME (ale problem wystepuje rowniez w 98). Korzystam z
dobrodziejstw Sieci za pomoca karty sieciowej i sieci zewnetrznej. Ale...
Skombinowalem modem ktory mial sluzyc jako inteligenta (sic!) sekretarka. I
wszystko byloby ok. gdyby nie:
Po zainstalowaniu modemu (Zoom 33,6 SVD PnP) jeszcze jest wszystko w
porzadku. Problem zaczyna sie gdy zaczynam uzywac modemu (np. wlacze
program - callcenter- na oczekiwanie). Wtedy siec siada. Nie da sie nic
zrobic. System widzi sieciowke, ustawia dla niej TCP/IP, ale tyle (moge
pingowac co chce, ale nie moge sie z tym polaczyc w zaden sposob - telnet,
ssh, www, ftp nic!). Co ciekawsze system gubi sie tym bardziej (tak jakby
wydawalo mu sie : Masz modem i z niego nie korzystasz do Sieci???? O nie ja
cie do tego zmusze!) gdy odinstaluje sie modem, wyjmie go, odinstaluje
programy do modemu, slowem zrobi sie wsio coby modemu nie bylo. System dalej
upiera sie ze nie ma polaczenia! (ping caly czas dziala).
Co poczac???

Za wszelkie rady serdecznie dziekuje
Nero
kubar_at_astercity.net