r@dio.mp3, czyli mp3 za friko

Autor: Jimi (janek11_at_polbox.com)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 13:06:19 MET

Czy ktoś korzysta może z tego programiku ? Idea jest piękna: jak masz
satelitę (np. odbiornik Cyfry+) i kartę telewizyjną to ściągasz sobie na
kompa mp3.
I tutaj mam problem. Niby spełniam wszystkie warunki (NBC ma piękny sygnał).
Niestety programik nie odnajduje mi sygnału "mailto:r_at_dio.mp3.
Próbowałem podawać sygnał do karty telewizyjnej (Fly Video 98 czyli: 878)
zarówno przez wejście na Video na karcie jak i podawać przez antenę
(satelita do video i stąd wyjściem antenowym). I nic. Inaczej chyba się nie
da podać sygnału NBC do karty telewizyjnej.
Na ekranie komputera NBC odbiera mi dobrze i nawet jak włączę telegazetę, to
mam ekranik informujący o r_at_dio.mp3. Ale programik wciąż nie może załapać
sygnału stacji. Zmieniałem przerwania karty, także nic nie pomogło.
Może ktoś się spotkał już z tym problemem i wie jak zaradzić.

Pozdrawiam Grupowiczów,
janek11_at_polbox.com