Re: Netia - konkurent TPSA

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 23:11:41 MET

> Jaki monopol ? Skoro. prócz TPSA działa taki Dialog, Netia i inne to jak
tu
> można mówić o monopolu ?
> Polecam słownik wyrazów obcych. To tak tytułem dbania o czytelność
> wypowiedzi ;->
ROTFL - to ty chyba nie wiesz co to jest monopol. Microsoft tez nie jest
monoplista bo ma tylko 95% rynku OS'ow ? Spojrz na to z jej strony, Netia
nie ma nawet miliona abonentow. Wiecej maja Era, Plus, Idea niz Netia. TPSA
ma udzial w rynku tak przytlaczajacy ze Netia sie dla nich nie liczy.
Ponadto obszar dzialania Netii jest ograniczony tylko do kilku wojewodstw.

--
             The EaGle
The Legion of Voyagers