Kto mi to zlozy i za ile

Autor: Olko (alexandrus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 22:20:08 MET

Witam wszystkich!
Prosilbym o przedstawienie oferty na 2 takie komputery przy uwzglednieniu
rabatow itp.

AMD Athlon 1Ghz, 128 DIMM, CD-ROM +CD-RW+DVD- Combo Samsung w jednym
(Prosilbym o podanie różnych marek tego napedu i cen),Leadtek Winfast Ge
force MX TV out,Sb Live player 5.1,modem,HDD-30GB ,plyta glówna do 1,5Ghz z
układami AMD,myszka 2 przyciskowa z przewijaczem np.Geniuss,glosniki-prosze
o przedstawienie ceny 2 zwyklych i komplet 6ciu( np. z tym tyle kosztuje a z
tym tyle itp.)Monitor niskopromienny wysokorozdzielczosciowy i
odswiezanie(zeby oczy nie bolaly np.LG lub DSAmsung ,sony (ceny
sobno)17"( prosba o modele spelniajace te warunki i ceny) ,obudowa-Pavilion
A 768,badz midi tower z zamykana klapka na napedy,klawiatura

LUB: taki sam sprzet tyle ,ze procek Athlon 900Mhz,800Mhz,Duron 800Mhz.( ile
kosztuje z tym ile z tamtym a ile ztamtym)
Interesuje mnie takze okres gwarancjii tzn. ile trwa na ogolny sprzet ile na
procek.Interesuje mnie tylko nowy sprzet.
Oferty prosze skladac ponizej albo na maila: alexandrus_at_poczta.onet.pl
Dziekuje.
Olko