Karta muzyczna na p³ycie(problem)

Autor: Kefas (pknapczyk_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 22:01:41 MET

Znajomy napisa³ mi taki list:

mam soundblastera 64pci zintegrowanego z p³yt± g³ówn± i w win2k Dziej± siê z
ni± dziwne rzeczy... Gdy uda mi siê j± w koñcu zainstalowaæ (po kilku
próbach), to po restarcie windows przestaje jej u¿ywaæ - w menad¿erze
urz±dzeñ pisze, ¿e jest zainstalowana prawid³owo i dzia³a poprawnie, ale gdy
chcê odtworzyæ jaki¶ d¼wiêk, to mi siê wiesza program odtwarzaj±cy... I znów
muszê j± instalowaæ po kilka razy, co mnie doprowadza do bia³ej gor±czki.

Mo¿e co¶ poradzicie

pozdrowienia

kefas