Re: tnt2 pro

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 20:55:49 MET

GrzesiekFM wrote:

> Nie,jestem tak głupi jak co niektórzy na tej liście i nie wiem co mam za
> karte.
> Skoro na chipie jest że to jest tnt2 to pewnie to jest Vanta no nie????!!!

A ja widzialem na jednym starym pentiumiku wyrzezbione 150, tylko reszta
cyferek wskazywala na to, ze w fabryce rzezbili 100. Glupi owszem jestes
poniekad, choc byc moze nie brak ci podstawowej wiedzy na temat
identyfikacji kart. To nie stoi w sprzecznosci.

> Chodzi mi oto że z kości typu tnt2 to chip pro jest najnowszy, nawet od
> ultry.
> Dlatego stery mają problem z rozpoznaniem poprawnie tej karty.
> Nawet stery nie mają informacji co do obsługi tnt2pro, sterowniki rozpoznają
> vante, m64, tnt oraz ultre i takie tam ale o pro nie ma wzmianki.
A u mnie rozpoznaja Pro jako Pro i nawet jesli to nie jest Pro, to
zachowuje sie poprawnie. Fachmany, Detonatory 6.x i 7.x ...

--
	Artur Gawryszczak