Abit KT7+Raid i w2k

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_booster.alpha.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 21:00:12 MET

Witam.

Zapewne temat już był poruszany, ale nie udało mi się znaleźć
w domowym archiwum grupy sprzed paru tygodni odpowiedzi na mój problem.

Mam KT7+RAID i wpięty po ata/100 (IDE3) jeden dysk IBM'a.
Przy próbie instalacji w2k wypluwa komunikat, że nie widzi
żadnego twardziela i proponuje mi wciśnięcie F3 na dobranoc.
Przepraszam, może ja jestem głupszy niż myślałem, ale w czym problem?
Win98se, od którego chciałem uciec z wielu względów, nie ma takich
problemów.

Gdyby ktoś uprzejmie mnie oświecił lub podał msg-id postu,
w któym już to było wałkowane... będę wdzięczny.

Pozdrawiam,

--
hitower_at_booster.alpha.pl
"Press SPACEBAR once to quit or twice to save changes."