Re: Gdzie ViewSonic

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 20:06:43 MET

In article <3a648af3$1_at_news.astercity.net>, "DPL" <dpl_at_poland.com> wrote:
> Witam, Gdzie w Warszawie, oprocz Netsellera, moge kupic te monitory??? I
> co w ogole sadzicie o ty monitorach??? Zamierzam kupic 17" E70....
Jako uzytkownik nie narzekam.. nie mam zadnych problemow, obraz jest
praktycznie perfelcyjny.. tylko, ze decydujac sie na e70 skazujesz sie na
max 1024x768 (z przyzwoitym odswierzaniem) ... ze stronki ViewSonica
wynika jeszcze, ze seria e70f to monitor z plaskim ekranem.. A wogole jak
sie tobie nie spieszy, to nie lepiej pozbierac jeszcze troche kasy i
kupic pf775? rewelacyjny monitor..

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming