Re: SBlive i SP-DIF

Autor: Pawel Piszczalkowski (P.Piszczalkowski_at_adb.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 17:50:43 MET

"aspar" <aspar_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Daro" <daro_w_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeżeli to nie atrapa, to spróbuj odwrócić wtyczki o 180 stopni
> tzn. zmień biegunowość - czasami działa.
> tsk
Hmm smiem powiedziec wiecej: moj Szajsung x8 (taki tam zabytek) nie chcial
chodzic z SB Live! i odwracanie kabelka nic nie pomagalo. Na szczescie
przypomnial mi sie jeden ze schematow podlaczenia SP-DIF: kabelek sygnalowy
nalezy podlaczyc poprzez kondensator 100nf. Mimo ze nie jest to w 100%
poprawne dopasowanie we z wy to u mnie chodzi wspaniale.

Pawel Piszczalkowski