winamp+cmi8330

Autor: Robert (orange_at_poland.com)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 22:55:22 MET

Hi
Czy spotkał się ktoś z takim efektem:
jeżeli podczas odtwarzania mp3 zacznę przesuwać zawartość okna w np:
explorerze
to muzyka zwalnia i słychać zniekształcenia, zmieniałem sterowniki audio na
inne (innego producenta)
przestawiałem konf. winampa i nic. System nowo zainstalowany - nowa płyta na
via plus
k6 350, no i te zintegrowane soundpro na pokładzie.
Zaraz zainstaluję jakiegoś vqf playera i zobaczymy - w grach i aplikacjach
dzwięk jest normalny :)
Ostatecznie dołożę CT128 za 90 zł. i pozbedę się kłopotu - ale chciałbym
wiedzieć dlaczego tak jest.
Pozdrawiam Robert