Re: MPEG2 ?

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 16:37:37 MET

Uzytkownik "Krzysztof Oledzki" napisal

> Ja mam:
> - kilka odcinkow X-Files (po 1 GB sztuka).
> - Walke Goloty ;0)
> - FightClub (2,3 GB)
> - Afera Thomasa Crowna (3 GB?)
> - Zielona Mila (3,6 GB)
> - Kilkanascie teledowskow roznej masci (po jakies 200-400 MB)
> I jeszcze troche.... Zainteresowany?

To zapewne nie bylo do mnie, nie ja szukałem :-)
Ale zainteresowany jestem... stosunkiem objetosci do dlugosci tych filmikow.
O ile jesli chodzi o klipy to u mnie ich objetosc jest podobna, jednak
gdybym nie zmieniajac parametrow chcial w rozdzielczosci 704x576
nagrywac filmy wyszloby wiecej GB...
Jak dlugie sa te filmy o ktorych piszesz ?

> Stream Audio i Video nagrywany prosto z transponderow Cyfry+ (i nie tylko).
> wiec jakosc tak jak na TV SAT ;->>

Tez sobie chwale nagrania z Cyfry.
Nagrywanie z Cyfry + (przez wejscie s-video Marvela Matroxa)
w efekcie daje u mnie lepszy obraz jak zgrywanie z DVD (odtwarzanego przez dxr2),
mimo ze na TV jest ten obraz idealny, bez zarzutu :-)
Specjalnie jednak nad tym nie boleje; przegrywanie DVD to wg mnie profanacja,
glownie jezeli chodzi o dzwiek...

Pozdrowienia

 Józek