Re: Przejsciowki dla Celerona FCPGA

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 15:45:15 MET

On Tue, 16 Jan 2001 10:40:33 +0100, <j_kuszel_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Czy sa jakies modele, ktore mozecie polecic z czystym sumieniem?
>Podobno Asus robi i Intel, ale sa tez dostepne jakies noname-y.

Asus robi - widzialem i wygladaja bardzo solidnie. Z innych polecic
mode AOpena - sam mam taka i robi bardzo pozytywne wrazenie.
Zworki najczesciej pozwalaja wymusic napiecie zasialnia procesora
(bardzo przydatne przy podkrecanu jesli nie ma takiej mozliwosci w
samej plycie glownej - w przejscowce AOpena nie ma zworek).

Pozdro
GLide