Re: Zawieszanie sie kompa - problem :(((

Autor: Jarek K (jarekk_at_ci.comarch.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 15:14:25 MET

>mam oto taki wlasnie problem,
>przy normalnych programach wszystko jest o'k, ale gdy uruchomie >jakas gre
(nie kazda) komputer sie zawiesza w roznych miejscach...

Witam

Miałem podobny jeszcze przed paroma dniami. Nowo nabyty Tomb Raider 5
wieszał system w przypadkowych miejscach gry. Co było powodem ? Otóż
sterowniki do Monster 3D II, a przez dwa lata oryginalne stery z krążka CD
chodziły bez zarzutu.

Stąd moja rada:
Poszukaj nowych sterów do grafiki, dopalacza 3D ewentualnie też do karty
muzycznej, Direct 3d v.8 ( też zmieniłem )
Podmieniaj kolejno i sprawdzaj (zacznij od Directa 3D v.8)

Powodzenia
Jarek K.

PS.
Dot. płyt GIGABYTA. ( Post od BW ). Podpisuję się obiema rękami. Sam mam
GA-6BA prawie trzy lata. Zero problemów od chwili kupna, nawet BIOS nie
zmieniony.
Tylko proszę bez urazy...