Re: HP DJ 840 - Co sądzicie?

Autor: Krzysztof Kucharski (d160_at_poland.com)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 14:46:29 MET

Użytkownik ptor <ptor_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:941c7g$m7e$1_at_news.tpi.pl...

> Akurat na zabójczej szybkości mi nie zależy tak bardzo jak na
> bezawaryjności. Jest wolniejsza niż 710?

Podobna pod względem szybkości do 710-tki. Poza tym ma dodatkowo złącze USB,
co pozwala przynajmniej teoretycznie podłączyć ją do 2 PC-tów. Acha, jest to
drukarka, mogąca pracować pod DOS-em, a nie WIN-proteza jak 710C ...

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski