Re: DWIE KARTY MUZYCZNE? jak to może chodzić?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 10:32:23 MET

On Tue, 16 Jan 2001, Raffa wrote:

>+ Użytkownik Luka Vandergaart [...]
>+ > To dziwne bo u mnie SB AWE 32 i Yamaha 724 chodzily pieknie.
>+ >
>+ hmmmm.. ? i jak to działa ??? spiąłeś wyjścia z głośników (Line-Out)??
>+ obie na raz generują ten sam dzwięk ???

 Może się doczepię -;] pamiętając że bramka "rozbija" wątek na drobne :(
 SB-L value + HomeStudio (Guillemot) na ISA, mam połączone ze sobą
wyjście Guillemota do AUX SB-L i vice versa -:] Tak, tak, *można*
wzbudzić układ jak ktoś lubi... ale można też "posłać" dźwięk
w dowolnym kierunku. Mało się bawię (brak czasu :(!) ale możliwości
mam -:]

>+ próbowałeś kombinacja (ISA i PCI) - mam w szafie starą OPTi (ISA)

 Jak wyżej - ja tak -:)
 Win95b, Win98, testy na Millenium w planie.

 Gotfryd
PS: poproszę o nieobtentegowanie mnie za CC: ale podejrzewam że
 nie przeglądasz wątków po "subject" - a ja grupę "widzę" przez
 listserva który wycina message-Id z nagłówków :(

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.