RIVA TNT - za wysokie odświerzanie.

Autor: Jimi (janek11_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 08:44:07 MET

Mam Rivę TNT Asusa w wersji 3400/TNT/TV (z wejściem i wyjściem TV). Mam
jednak problem chcąc oglądać obraz na ekranie i telewizorze (21 calowy
nowiutki Philips) jednocześnie. Karta zrywa mi ekran na TV. Próbowałem z
różnymi częstotliwościami i ilością kolorów. Przy odświerzaniu 60 Hz, już
prawie, prawie, ale jednak nie łapie. Niestety 60 Hz to minimum, które daje
karta.

1. Pytanie, czy można jakoś ominąć sterownik od producenta i zejść poniżej
60 Hz ?

Innym dziwnym objawiem jest to, że DVD oglądane na mojm kompie (AMD 400 +
128 MB Ram) skacze mi bardziej na RIVIE TNT niż na S3 Virge GX2 (AGP).
2. Czy można coś na to zaradzić (oprócz zmiany procka i karty oczywiście)

Pozdrawim Grupowiczów,
janek11_at_polbox.com