Re: Problem z dzwiekiem

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 02:08:13 MET

> http://www.stanpol.com.pl/gs/mvp3_latency12.zip
>
> jeszcze na razie leży, jakbyś nie znalazł !)

Ten programik jest przeznaczony dla chipsetu VIA MVP3.
Czy zadziała na chipset KT133, na płycie dla Durona?
U mnie na trzaski pomogło ustawienie parametrów
w Panel sterowania/dźwięki i multimedia/zakładki Audio
i Głos/Zaawansowane. Ustaw głośniki jakie posiadasz
, a w zakładce wydajność - jakość konwersji... np. na
średnią lub najlepszą. Popróbuj, może pomoże;).

Pozdrowienia.
Wonder.